Jest szansa, że tu jest odpowiedź na Twoje pytanie
Czy udzielasz jednorazowych konsultacji?
Nie mam tego w ofercie, ponieważ moja praca polega na projektowaniu działań w oparciu o dane. W czasie pojedynczej konsultacji nie da się tego zrobić.
Czy zajmujesz się zarządzaniem wszystkimi projektami w firmie? Mogę ci oddelegować zarządzanie całościowe?
Aktualnie nie pracuję w ten sposób. Zarządzam pojedynczymi projektami z wyznaczonym dedlajnem. Mogę pomóc Ci w procesie rekrutacyjnym i zatrudnieniu osoby, która zajmie się na stałe zarządzaniem codziennymi zadaniami w Twojej firmie.
Czy zajmujesz się też ustawianiem reklam na FB i Instagramie?
Nie, tego nie robię. Natomiast gdy zaczniemy pracować nad Twoim marketingiem i komunikacją, mogę pomóc Ci znaleźć taką osobę. W ramach współpracy zajmuję się projektowaniem kampanii i analizą skuteczności reklam.
Czy koordynujesz też projekty związane z produktami fizycznymi i usługami?
Zdarza mi się pracować w obszarze usług. Z produktami fizycznymi – rzadziej, ale nie mówię nie. Bardzo dużo zależy od branży i samego projektu. Napisz maila, porozmawiajmy.
Chciałabym stworzyć nową stronę internetową, czy przyjmujesz takie zlecenie do kompleksowej realizacji?
Tak, ta współpraca może przebiegać na trzy sposoby: 
1. Mogę być wsparciem UX-owym i marketingowym, czyli doradzić, co zrobić, żeby strona była przyjazna dla użytkownika i spełniała jak najlepiej cel biznesowy – to najczęściej sprzedaż.
2. Mogę zarządzać procesem, czyli skompletować niezbędny zespół i koordynować przebieg całego przedsięwzięcia aż po wdrożenie.
3. Możliwe jest też połączenie tych dwóch opcji.
Chciałabym skonsultować swoje projekty i pomysły raz na jakiś czas (np. przed kampanią sprzedażową). Czy masz taką usługę w swojej ofercie?
Tak, ale zastrzegam, że jedno spotkanie może nie być wystarczające. Napisz maila i napisz o swoich planach, a ja zaproponuję wartościowe i opłacalne rozwiązanie.
Chcę stworzyć produkt cyfrowy, mam pomysł, o czym ma być, ale nie wiem, czy to powinien być e-book, kurs, a może coś jeszcze innego. Czy przyjmiesz takie zlecenie?
Tak, jasne. Bardzo lubię tego typu projekty. Nawet jeśli klient lub klientka wiedzą, że chcą konkretny rodzaj produktu cyfrowego, zawsze staram się pochylić nad formą i coś doradzić. Zdarza się, że na początku zmieniamy trochę koncept, zawsze z myślą o odbiorcy. Dzięki analizie i burzy mózgów można nie tylko lepiej zrealizować cel biznesowy. Odpowiednia forma produktu to też zwiększanie użyteczności dla klientów, do których ten produkt trafi.
Czy wystawiasz faktury VAT?
Tak, jestem płatniczką VATu i wystawiam faktury.
Czuję, że bardzo chciałabym z tobą pracować, ale mam mętlik w głowie i milion pomysłów na rozwój swojego biznesu. Zupełnie nie wiem, od czego zacząć. Co mam napisać w mailu?
Najlepiej dokładnie to. Zostaw tylko jakieś namiary na siebie: adres strony, linki do social mediów. Chętnie odwiedzę Twoje miejsca w sieci i odpowiem na Twoją wiadomość.
Prowadzę biznes solo, nie mam wirtualnej asystentki, z nikim nie pracuję na stałe. Czy jest w ogóle sens pisać i pytać o realizację projektów z tobą?
Myślę, że tak. Po kilku spotkaniach strategicznych możemy sprawdzić, kogo i w jakim wymiarze godzinowym tak naprawdę potrzebujesz. Nie musisz mieć stałego zespołu – możesz rozważyć zewnętrzne współprace na czas realizowania konkretnych projektów.
Mam mały budżet marketingowy. Czy też mogę się odezwać do ciebie w sprawie współpracy?
Tak, śmiało. Napisz maila ze szczegółami, w jakim obszarze potrzebujesz wsparcia.
Ile kosztuje współpraca z tobą?
To zależy od wielkości projektu. Napisz do mnie. Pytanie nic nie kosztuje, a będziesz wiedzieć konkretnie. Przy okazji sprawdzimy, czy faktycznie potrzebujesz moich usług.
Zakres twoich działań jest bardzo szeroki. Gdzie się tego wszystkiego nauczyłaś?
Mam duże doświadczenie zawodowe, w bardzo różnych branżach: produkcyjnej, logistycznej, transportowej. Kilkanaście lat pracowałam w rodzinnej firmie. Od 2021 roku pracuję z twórcami cyfrowymi, markami osobistymi i w małych zespołach jako project managerka i konsultantka. W tym czasie ukończyłam dwa kierunki na studiach podyplomowych: Data Driven Digital Marketing i UXdesign.
UX design kojarzy mi się z dużymi korporacjami typu banki i e-commerce. Czy małe biznesy tego potrzebują?
Nie jest to usługa pierwszego rzędu – to znaczy, że można działać, nie wdrażając określonych założeń. Ale jeśli chcesz, żeby ludzie odwiedzający Twoją stronę lub landing page czuli się tam dobrze i przede wszystkim realizowali cel (ważny dla Ciebie, na przykład: zakup, zapis do newslettera), to wsparcie UX designera może bardzo pomóc.
Marketing to bardzo szeroka dziedzina. Od czego rekomendujesz zacząć działania i pracę z tobą?
Marketing jest połączony z innymi procesami w firmie. Czasami myślimy, że marketing kuleje, a to akurat produkt wymaga dopracowania. Najchętniej więc zaczynam od warsztatu. Jest to seria kilku spotkań, podczas których przyglądamy się biznesowi z każdej strony, bo zahaczam oczywiście o konkurencję i sytuację na rynku. A jeśli faktycznie mamy się skupić na samym marketingu, to opieramy się na od danych: sprawdzamy, co gromadzisz, jakie są wyniki i co można poprawić.






